2014

DETSEMBER 2014

- Akna taga piiluvad päkapikud ja pistavad maiuseid sussi sisse :)
- Külastasime Rakvere Elukeskuse jõulumaad, küpsetasime piparkooke ja kohtusime sel aastal juba ka jõuluvanaga
- Meie lastel käisid külas meie head sõbrad Lions Klubist ja Lextali advokaadibüroost ning tõid lastele väga vahvad
  kingitused
- Osalesime Ülemiste Keskuses toimuval Topeltkink jõululaadal kus müüsime laste tehtud käsitööd, päev oli põnev
  ning tasu lastele nende tehtud töö eest korralik:)
- Käisime Rakvere teatris vaatamas jõuluetendust Lumehelbeke, peale etendust üllatas lapsi jõuluvana ja uhke
  jõulumaa, kus tegevust jätkus nii väikestele kui suurtele. Teatripiletid kinkis meile Aitan Lapsi programm
- Maidla noortekeskuse noortega tegime ühe vahva piparkoogiküpsetamise tralli, piparkoogitaigna ja   küpsetusvahenditega aitas meid SEB Heategevusfond. Noored tõid lastele kaasa mitmeid kingitusi, mille jõudmist lasteni toetasid OÜ Mesinet, Hellika Männi, Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit , Loreal Baltic SIA   Eesti filiaal, Eesti Punane Rist Ida - Virumaa Selts, Michelle Raag ja Guido Tellis.
- Lastel käisid külas vahvad inimesed Seat Club Estoniast, päev oli põnev ning lusti jätkus nii väikestele kui suurtele
-Terapeudid Pille ja Tiina on jõulueelselt tublid ja korraldasid meie kasvatajatele vahva kovisioonipäeva
- Meie aktiivsed kasvatajad osalesid Keilas SOS lasteküla korraldataval perevanema praktilisel koolitusel, kus
  kogemusi jagasid omavahel erinevate asenduskodude töötajad
- Meie tublid noored osalesid Maidla Noortekeskuse sünnipäevaüritusel
- Meil käisid külas meie sõbrad motomehed Bandidos MC motoklubist, veetsime koos vahva ja meeleoluka päeva
- Saime endale uued sõbrad Swiss Property AS tublist ja abivalmis meeskonnast, aktiivsemad neis t käisid meil külas   ning tõid lastele üllatuseks väga vahvad ja kasulikud kingitused.
- Külas käis ka super vahva jõulumees kingitused koti sees:) Jõuluvana vahva mees mängis, tantsis, lustis lastega. Rõõmu sellel vahval päeval oli rohkesti!
- Saatsime kärarikkalt ära 2014a , Uue 2015aasta vastuvõtmise muutis eriti uhkeks ja värviküllaeks Arnika poolt meile kingitusena saadetud Ilutulestik
-Sotsiaalministeerium (Hasartmängumaksu Nõukogu) rahastas meie projekti "Professionaalne kasvatustöö asenduskodus" mille raames korraldame 2015a esimesel poolaastal meie tublidele kasvatajatele neli kovisioonipäeva. Töönõustamist viivad läbi terapeudid Tiina Kallavus ja Pille Kriisa.

NOVEMBER 2014

-Tähistasime üheskoos hingedepäeva
-Meie lapsed lõõgastusid Narva-Jõesuu SPA-s
-Meie sportlikud osalevad SEB Heategevusfondi poolt korraldatud Maadluspäeval Tallinnas
-Võtsime rõõmuga osa koolide ja lasteaedade poolt korraldatavatest isadepäevaüritustest
-Üks meie tubli ja aktiivne noor osales Kadrinas korraldatavast ujumisvõistlustel ja tuli koju I kohaga!!!
- Hasartmängumaksu Nõukogu toetusel Sotsiaalministeeriumi kaudu saime toetust oma rahataotlusele ja Tuuli     Vellama korraldas meie kasvatajatele Supervisioonikoolituse Matsu talus, see oli Super!
- Tänu SEB Heategevusfondile külastasid meie lapsed Estonia teatrit ning vaatasid balletietendust " "Pähklipureja", piilusid lavatagusesse maailma ja osalesid balletitunnis.

OKTOOBER 2014

-Külastasime lastega SEB Heategevusfondi toetusel Võru liikluslinna ning täiendasime seeläbi oma liiklusalaseid teadmisi.
-Tänu aktiivsele osavõtule Remniku suvelaagris said kaks meie poissi võimaluse külastada Türgit ning nautida sügiseselt jahedal ajal suvesooja
-Nautisime sügisvaheaega käies lastega Rakveres ja Toila SPA-s veemõnusid nautimas, samuti puhkasid meie lapsed Narva-Jõesuu SPA-s.

SEPTEMBER 2014

Ahhoi algas kool!
-Osalesime Tudulinna Põhikoolis õpetajate ja meie kasvatajate koostööteemalisel koosolekul, mis oli igati vajalik ja kulges hästi.
-Saatsime pidulikult teele meie tubli elluastuva noore tütarlapse.
-Meil käisid külas motomehed Bandidos MC Estonia motoklubist, kes lastele oma mootorrataid näitasid ning lõbusõitu tegid
- Meie virgad ja sporti armastavad lapsed osalesid SEB Heategevusfondi poolt korraldatud Sügisjooksul Tallinnas
-Tartu Laste Tugikeskuse psühholoog Lemme Haldre viis läbi meie kasvatajatele lastega suhtlemisest ja laste vajaduste märkamise teemalise koolituspäeva.
-Meie kasvandikud käisid enda oskusi proovile panemas Tartu Rattamaratonil, üritusel osalemist võimaldas meile SEB heategevusfond

AUGUST 2014

-Kogu meie suur pere koos väikeste ja suurtega osales SEB Heategevusfondi korraldamisel Tallinna loomaias perepäeval, oli meeldejääv kogemus kõigile osalejatele.
- Meie lapsed külastasid Kapten Grant etendust, piletite ja sõiduga aitas meid taas SEB Heategevusfond.
-Meie suured ja aktiivsed lapsed osalesid Taevaskoja Noortelaagris, kus jagus põnevust ja ekstreemseid kogemusi igaks päevaks.
- Lapsed osalesid Remmniku noortelaagris, mis oli palju põnevam kui lapsed esialgu arvasid, oli lausa suurepärane kogemus, kust meie üks laps tuli koju suurepärase auhinnareisiga Türki, kuhu laps sõidab puhkama koos Lastekaitseliidu esindajatega juba oktoobris.
- Külastasime Lottemaad, kus tegevust jätkus tõesti kogu päevaks nii suurtele kui väikestele. Külastust ja sõitu toetas SEB Heategevusfond.
- Meie lapsed veetsid lõõgastava puhkuse Narva-Jõesuu Spas.
- Valmistusime kooliks, soppasime poodides, korrastasime kooliks vajalikud riided, vahendid, sagisime ja valmistusime hoolega.
- Korraldasime suure Suvelõpupeo, kus osalesid laste üllatuseks ka Remmniku laagri tublid kasvatajad, oli põnev päev kus mängu ja lusti ja tantsu jagus taas hiliste õhtutundideni.

JUULI 2014

-Käisime kõik koos Käsmus asenduskodu laagris suve nautimas
-Lapsed veetsid aega Remniku laagris ja Taevaskoja Noortelaagris
-Suuremad lapsed käsid SEb Heategevusfondi toetusel Tallinnas Laulupeol muusikaelamusi saamas
-Käsime Marine Auto toetusel STAR FM Suvetuuri kontsertil Rakveres
-Oleme nautinud ka Peipsi ääres rannamõnusid
-Tähistasime laste sünnipäevi Rakvere Elukeskuse mängutoas
-Võtsime osa Lohusuu Kalalaada menust
-Väiksemate lastega külastasime Vudila Mängumaad
- Meie kasvatajad osalesid EATL poolt korraldatud suvekoolis, koguti uusi teadmisi ja jagati kogemusi

JUUNI 2014

- Hasartmängumaksunõukogu (Sotsiaalministeerium) toetusel tähistasime projekti "Hoolime ja õpime koos" raames laste vanemate ja sugulaste ning tublide tugiperedega lastekaitsepäeva. Projekt keskendus riskirühmadesse kuuluvate lastele abi korraldamisele ja nende edukale ühiskonda integreerimisele. Mängisime lustakaid seltskonnamänge, harjutasime tantsusamme ja grillisime ning tšillisime koos.
- Meie lapsed nautisid Narva-Jõesuu SPA teenuseid, kus jagus lõõgastust nii kehale kui hingele.
- Külastasime Iisaku laata, kus laadamelus saime usinasti oma taskuraha rakendada.
- Võtsime vastu külalised Lions Klubist, veetsime üheskoos mängulise ja rõõmurohke päeva, korraldasime grillpeo ja nautisime head seltskonda.
-Tähistasime üheskoos Jaanipäeva, tegime tralli, tantsu ja osalesime küla jaanipeol, käsime Avinurme Tünnilaadal
- Hasartmängumaksunõukogu (Haridusministeerium) toetusel sõitsime projekti "Laste ja noorte turvaline ja tervislik areng" raames üheskoos Käsmu Lainela Puhkekülla, kus oli meid ootamas mõnus suvepuhkus koos huvitavate koolituspäevade ja seikuslike õppemängudega. Projekt keskendus lastele seksuaal-alaste teadmiste jagamisele, eksiarvamuste ümberlükkamisele, meelemürkide mõju kohta teadmiste jagamisele.

MAI 2014

- Võtsime vastu külalised Eesti erinevatest asenduskodudest, tutvustasime neile oma kodu ja tegemisi.
- Võtsime vastu külalised SEB heategevusfondist ja NOKIA firmast. Külalised korraldasid meile kõigile väga huvitava fotostuudio koolituspäeva.
- SEB heategevusfondi toetusel osalesime MAI jooksul, kus meie tublid tüdrukud teenisid endale välja reisi Helsingisse.
- Meie suuremad lapsed veetsid toreda päeva koos terapeutide Tiina ja Pillega Peipsi järve ääres. tegeleti meeskonnamängudega ja käidi ka ujumas.
- Meie pisemad külastasid Palmse mõisa, kus vaadati teatrietendust Kui mina olin veel väikene, teatripiletite hankimisel toetas meid programm Aitan lapsi.

APRILL 2014

-Võtsime osa koolide poolt korraldatud lastevanemate päevast
-Käisime väiksemate lastega Aqua veekeskuses veemõnusid nautimas
-Meid külastas SOS Lasteküla
-Tähistasime munadepüha, värvisime mune, mängisime, tantsisime

MÄRTS 2014

- Nautisime klounipere Piip ja Tuut etendust, kus vaatasime huvitavaid trikke ja lauldi üheskoos lõbusaid laulukesi
-Tähistasime üheskoos naistepäeva, meisterdati, joonitati ja nauditi pidulikku õhtusööki
-Möllutrall pisikestele lastele Aqua veekeskuses, veemõnusid nautisid ka meie kõige pisemad
- Kooliealised lapsed katsetasid oskusi Lõunakeskuse uuel seiklusrajal, kõik osalejad olid rahul ja läbisid raja meisterlikult.
-Osalesime SEB heategevusüritusel Tallink SPAs, kus toimus ujumistrall koos veeohutuskoolitusega nii

suurtele kui väikestele jätkus tegevust terveks päevaks
-Meil käisid külas Maidla Noortekeskuse noored, kes veetsid lastega meeleoluka päeva

VEEBRUAR 2014

- Lapsed käsid vaatamas meeleolukat jääetendust "Disney on Ice"

- Tähistasime üheskoos sõbrapäeva, kinkisime üksteisele kaarte, sõime torti
- Käisime Narva Linnuses ja Narva-Jõesuu Sanatooriumi SPA-s iseseisvuspäeva tähistamas
- Toimus põhjalik liikluskoolitus lastele, kus läbi erinevate mängude õpiti ohutut liiklemist

JAANUAR 2014

- Toila spa külastus, tralli jagus kauaks ja lõbu oli laialt veel ka ühisel lõunasöögil
- Supervisioonipäev kasvatajatele, meie tublid kasvatajad veetsid üheskoos mõnusa ja õpetliku päeva
- Koolieelikud käsid vaatamas etendust "Hobune, kes kaotas prillid ära"